Email marketing

Generirajte nove poslovne priložnosti z Email marketingom — Že dolgo je znano, da je masovno pošiljanje Email reklamnih sporočil močno in učinkovito marketinško orodje. Obenem pa ponuja sledljivost in obsežen vpogled v učinkovitost in rezultate posameznih Email kampanj.
Novo — masovno pošiljanje email sporočil povsem brezplačno do 1000 prejemnikom.


Nenehno zobraževanje in nadgrajevanje znanj

Za vsak investiran 1€, email marketing v povprečju generira 38€ donosa. Vir: campaignmonitor

Vaše sporočilo ima 45x večjo verjetnost ogleda s pomočjo E-pošte kot pa z uporabo Facebook-a. Vir: campaignmonitor

Email marketing.
Tudi v letu 2016 najučinkovitejši marketinški kanal za donos investicije.


Nudimo celovito vodenje obsežnih Email kampanj in pomoč pri posameznih kampanjah. Naše večletne izkušnje so pokazale, da so najboljši rezultati dosegljivi le s kombinacijo kreativnega oblikovanja Email sporočil, dobro premišljene in jasne vsebine ter ustrezne Email baze prejemnikov oz. ciljne skupine.

Ponujamo fleksibilen obseg vodenja Email kampanj — od celotnega načrtovanja kampanj in zbiranja Email naslovov pa do oblikovanja posameznih Email sporočil. Svetovali vam bomo pri izbiri ustrezne sistemske rešitve za masovno pošiljanje Email sporočil, ki vam bo nudila potrebno skalabilnost.

Poskrbimo za dovršeno vizualno prezentacijo in premišljeno vsebino.

Segmentirajte prejemnike

Selektivno pošiljanje Email sporočil ustreznim ciljnim skupinam znatno poveča stopnjo konverzij. Segmentirajte bazo Email naslovov glede na prejšnja sodelovanje, lokacijo, družbeni status, starost, spol ali ostale ključne faktorje v vašem poslu.

Ker je nemogoče prodajati vsem po istem kopitu ter hkrati pričakovati najboljše rezultate.

Integracija z vašo spletno stranjo

Z neposredno integracijo prijavnih obazcev na vaši spletni strani je gradnja baze Email naslovov popolnoma avtonomen proces.

Omogočen je tudi ročen vnos že obstoječih Email baz v osrednji sistem s pomočjom TXT, Excel ali CSV datotek. Vsa populirana polja so samodejno prepoznana in naložena.

Spremljajte rezultate kampanj

Natančen vpogled v rezultate Email marketinga in posameznih kampanj. Ogledi in kliki, odjave, SPAM pritožbe, soft & hard bounce, aktivnost povezav, pregledna informacijska plošča in številne druge metrike, ki vam omogočajo strokoven pristop k Email marketingu.

Za najzahtevnejše uporabnike pa je na voljo tudi integracija z Google Analytics za še obsežnejše analize.

Avtomatizirani Email odzivi

Ustvarjanje in načrtovanje popolnoma avtomatiziranih Email odzivnikov, kot so dobrodošlice ob prijavi, rojstni dnevi in druge obletnice ter ostale časovno opredeljene Email kampanje.

Nastavite lahko celo zaporedje večih Email sporočil poslanih v daljšem časovnem obdobju s prednastavljenim sprožilcem.

A/B testiranje in primerjave

Testiranje dveh podobnih Email sporočil z namenom primerjave in pridobitve višjih konverzij. Zmagovalno Email sporočilo je nato poslano še preostanku Email naslovov.

Testiramo različne naslove, podrobnosti pošiljatelja, vsebino Email sporočila in tudi različne oblikovne rešitve. Ves proces in rezultati so podprti s številnimi analizami in metrikami.

Številna druga orodja

NOVO — Brezplačno masovno pošiljanje email sporočil.


Pošiljajte neomejeno št. email sporočil popolnoma brezplačno do 1000 različnim prejemnikom oz. email naslovom.

Dobili boste poln dostop do sistema za masovno pošiljanje brez omejitev zmogljivosti in funkcionalnosti. Obenem pa lahko sami urejate besedilno vsebino, dodajate slikovne vložke, postavljate CTA elemente in dostopate do ostalih intuitivnih orodij.

Ob koncu email kampanje pa si oglejte konverzije, št. klikov na povezave, odjave, uporabljene multimedijske naprave in številne druge metrike. Tako boste lahko zbrane rezultate uporabili v prid pri naslednjem email sporočilu.

Zanimivost: Naročniki z našo pomočjo v povprečju na teden pošljejo več kot 13.000 email sporočil.

Še niste prepričani? Vprašajte našega strokovnjaka.

75% Gmail uporabnikov (900 milijonov) bere Email sporočila na mobilnih napravah.

Vključitev personalizacije v naslov Email sporočila prinese v povprečju 26% več ogledov.

58% odraslih preveri prejeta Email sporočila zjutraj kot prvo opravilo.

51% vseh Email sporočil je ogledanih na mobilnih napravah.

Email konverzije so 40x večje kot pri uporabi Facebooka in Twitterja.

Avtomatizirani Emaili ob prijavi imajo za 50% več ogledov, zato so 86% efektivnejši od newsleterjev.

Top 3 uporabe email marketinga so: newsletterji (novice) — 66%, reklamne vsebine — 54%, dobrodošlice — 42%.