Dobro poznana celjska gostilna in pivnica Stari Pisker

Gostilna in pivnica Stari Pisker je danes dobro poznana po kvalitetni, inovativni in široki ponudbi hrane in pijače pa čeprav so na trgu šele od leta 2012. Izstopajo zorjeni steaki, nabodala, gurmanski burgerji in hot dogi, svinjske rebrce oz. "Spare ribs", ter opevane sladice. Zraven pa ponujajo večjo izbiro domačih in tujih piv ter ostale pijače. Ekipa Starega Piskra se redno udeležuje tudi večih gurmanskih dogodkov po Sloveniji, eden izmed takih je tudi bolj poznana Odprta kuhna, kjer ponujajo svoje najbolj zaželene in uspešne jedi.

Uspešno sodelujemo že več kot 3 leta. Začeli smo z manjšimi grafičnimi storitvami, ki so se kmalu stopnjevale v zahtevnejši email marketing, spletno prisotnost ter homogeno vizualno identiteto, ki proliferira preko številnih spletnih, tiskanih in drugih medijev.

David Augustin, ustanovitelj D2design

Spletna prisotnost

Njihove spletne potrebe so ob hitri rasti prepoznavnosti in obsegu ponudbe hitro presegle obstoječo spletno rešitev. Projekt nove spletne strani je zahteval zmogljivo in razširljivo platformo, ki hkrati omogoča trajnostno spletno rešitev. Le to se je pokazalo kot ključna odločitev, saj je bila platforma od lansiranja spletne strani že dodobra nadgrajena z novimi orodji in zmogljivostmi. Med drugim smo omogočili preprosto spletno rezervacijo mize, ogled celotnega menija za hrano in pijačo ter zbiranje naročnikov na email marketing z uporabo naprednih in inovativnih tehnik s katerimi smo povišali konverzije.

Spletna stran: www.stari-pisker.com

Email marketing

Z email marketingom smo prvotno začeli pošiljati tedenski napovednik malic. Marketinški kanal se je izkazal kot odlična rešitev obveščanja strank Starega piskra o aktualni ponudbi, zato smo ta vir razširili tudi z drugimi relevantnimi informacijami in prihajajočimi dogodki. Z večjimi potrebami smo kmalu prešli na zmogljivejši sistem masovnega pošiljanja email sporočil, ki nam je poleg drugih prednosti omogočil tudi obsežnejši vpogled v statistiko posameznih email kampanj. Tako smo dodatno izboljšali konverzije ogledov in pozivov k dejanju ter zmanjšali št. odjav. Število ogledov email sporočil dosega tudi 40% pri določenih ciljnih skupinah.

Grafično oblikovanje

Gostilna Stari pisker uporablja številne medije in marketinške kanale, zaradi katerih je še toliko pomembnejša konsistentna in homogena vizualna identiteta. Vsi grafični elementi so oblikovani po prej določenih smernicah, ki sledijo prej omenjenim načelom ter tako enotno predstavljajo gostilno ne glede na medij.