Mcenter, priljubljena spletna trgovina z avtodeli

Avtodeli, LED, Xenon, Folije, Orodje in še marsikaj bi se našlo v širokem prodajnem programu spletne trgovine Mcenter, ki ima po novem tudi tovorni program. Mlado podjetje z velikimi ambicijami in rezultati, ki to tezo tudi podpirajo.

Z Davidom smo kreativno in dinamično izpeljali zahteven projekt v kratkem času. Od takrat dalje je naša prva izbira za spletne storitve in pomoč.

Mark Turk, ustanovitelj Mcenter.si

Spletna trgovina

Spletna trgovina mcenter je doživela že več posodobitev in konkretnejših nadgradenj saj je to njihov glavni prodajni kanal. Naše poslovno sodelovanje se je začelo, ko so njihove poslovne potrebe presegle zmožnosti njihove prvotne spletne trgovine. Tako smo jim postavili in oblikovali popolnoma novo spletno rešitev, ki je od tedaj doživela že več popravkov na uporabniški izkušnji, kategorizaciji, kreativi in zmogljivosti. Sedaj se pa že šušlja o novi posodobitvi...

Že daljše obdobje jim svetujemo pri SEO optimizaciji obstoječe vsebine in dodajanju nove, izbiri ključnih besed, izboljšanju uporabniške izkušnje in implementaciji novih marketinških tehnik in kanalov. Eden takih je npr. email marketing kjer smo jim pomagali pri izbiri ustrezne sistemske rešitve, oblikovanju prodajno usmerjene predloge in uporabi orodij.

Spletna stran: www.mcenter.si

Problem — Rešitev

Navigacija po širokem prodajnem programu

Z nenehno širitvijo prodajnega programa se je kot najšibkejši člen pri uporabniški izkušnji izkazala omejena navigacija po ponudbi. S pripravljenim načrtom smo nato obsežno in radikalno prilagodili domačo stran, da je omogočala preprosto izbiro ciljne kategorije. To smo dosegli z uporabo vizualnih pomagal oziroma, kot smo to sami poimenovali "vizualne kategorije". Zaradi izjemno dolge domače strani smo posamezne odseke med seboj ločili s pomočjo širokih pasic in drugih elementov, ki vizualno izstopajo od ostale vsebine.

Več obiskovalcev

Večni problem vseh spletnih trgovin, kako pripeljati več obiskovalcev? Naloge smo se lotili s pomočjo že ustaljenih postopkov in na dobro poznanem načelu — "Content is King!". Načrt je bil jasen; ustvariti kvalitetno vsebino v kombinaciji z vsebinsko optimizacijo, ki bo obiskovalcem nudila bogat vir informacij in hkrati odločno vplivala na visoko rangiranje Mcenter spletnih strani za pomembnejše ključne besede. V to so všteti tudi članki, ki jih na podlagi naših napotkov in svetovanj pripravlja naročnik sam.

Osvežitev prodajnega programa

Zaradi sistemske razširljivosti lahko ob potrebi hitro dodamo nova orodja in funkcionalnosti. To se je pokazalo še za kako pomembno, ko so prodajni program razširili s ponudbo avtomobilskih pnevmatik. S pomočjo naprednega filtriranja smo obiskovalcem omogočili nujno potreben in preprost način iskanja ustrezne pnevmatike po sezoni, dimenzijah ter številnih drugih kriterijih. Prav tako smo za naročnika poskrbeli za preprosto upravljanje številnih filtrov, ki jih sistem pobere sam iz atributov vnesenih artiklov. Z avtomatizacijo smo tako olajšali in občutno pohitrili upravljanje spletne trgovine.

Interakcija z obiskovalci

Vgradili smo več mehanizmov za spodbujanje lojalnosti med obstoječimi kupci in lažjo interakcijo z obiskovalci, ki jih kasneje z marketinškimi tehnikami spreminjamo v kupce. V to je vključeno prilagojeno email obveščanje, enostavno postavljanje vprašanj pri artiklih in odgovori vidni vsem obiskovalcem, prodajno usmerjene email kampanje, ...

Rezultati

S pomočjo vsebinske optimizacije smo dosegli visoko pozicijo več pomembnejših ključnih besednih zvez kot so.: xenon žarnice, delovne led luči, xenon balast in druge, ki so prinesle večjo obiskanost ciljnih skupin ter tako zvišale konverzije.